wtorek, 18 lutego 2014

Przechodzimy na zdrowy tryb życia& odchudzamy się




Dziś w końcu zrealizowałam moje codzienne "od jutra" a co za tym idzie w końcu zebrałam się do napisania notki a pro po odchudzania i zdrowego trybu życia. W sumie jestem amatorem w tym temacie, bo zaczęłam interesować się tym dopiero od połowy listopada, ale w międzyczasie ktoś podrzucił mi na asku pomysł napisania na ten temat notki, tak więc pisze :>

Sami zapewne nie raz chcieliście zacząć biegać, ćwiczyć, odchudzać się, mieliście w sobie tyle motywacji a tu nagle.. 'jednak nie, jednak nie dziś.' Jak nie dziś to kiedy?:) Ja w końcu się w sobie zebrałam i postanowiłam od dziś zacząć biegać i szczerze powiedziawszy najtrudniejsze było w tym wszystkim po prostu wstać i powiedziec 'dzisiaj ide biegać' po czym ubrać się i wyjść z domu. Potem było już tylko z górki. I pomimo tego, że boli mnie wszystko, począwszy od płuc a skończywszy na każdym miejscu ciała to było warto :>



Dostaje również sporo pytań a pro po tego co jem. Jem zdrowiej. Aczkolwiek jeszcze nie do końca, nie da się w tak krótkim czasie zrezygnować z jedzenia pizzy, jedzenia w mc, kfc albo zjadania kilogramów słodyczy dziennie :) Ale zawsze można zacząć małymi kroczkami, ja na przykład zaczęłam od ograniczenia słodyczy, które bardzo źle wpływają na cerę no i oczywiście wagę :) Jem również więcej warzyw, owoców i przekonałam się, że można nimi zastąpić słodycze. 


Sposób przygotowania takiego zdrowego, owocowego deseru jest bardzo prosty.
Przygotuj: jogurt, owoce, musli i.. przekładaj w jakiej kolejności Ci się podoba :> Sposobów na takie pyszności jest masa :) 

Co do śniadań, obiadów i kolacji nie zmieniło się dużo, oprócz dodania kilku warzyw do potraw.


Co, z kim i jak

Jeśli chodzi o ćwiczenia, najbardziej przekonałam się do Mel B. Jest to jedna osoba spośród wieeelu z którymi ćwiczyłam i jedyna, do której się przekonałam i przy której zostałam. Po 9 dniu ćwiczeń z nią widziałam już efekty, kiedy przy skończonej 6weidera nie widziałam żadnych. 

Rozgrzewka :



Zestaw ćwiczeń na brzuch :


Zestaw ćwiczeń na pośladki :



Sprawdźcie również inne zestawy ćwiczeń na inne partie ciała bo Mel B ma ich całą masę :)
A teraz łapcie to, co ćwiczyć na odpowiednie mięsnie, które chcecie mieć :>





Zapraszam na aska gdybyście mieli jakieś pytania :>
oraz na TUMBLRA 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz