wtorek, 17 marca 2015

Jagoda Maląg



Ostatnio na moim asku pojawia się coraz więcej hejtów. Anonimowych, rzecz jasna. Nadal próbuję pojąć ideę pisania tego wszystkiego. Jest różnica pomiędzy konstruktywną, negatywną opinią dotyczącą mnie lub moich zdjęć a zwyczajnym chamstwem. I rusza mnie tylko to pierwsze. Cenie sobie krytykę bardziej niż pochwały, a już najbardziej krytykę kierowaną bezpośrednio do mnie, najlepiej w twarz lub chociaż z podpisem. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie robię idealnych zdjęć, że dużo im brakuje ale ciągle idę do przodu. W przeciwieństwie do osób, które zadają sobie tyle trudu żeby znaleźć mojego aska i napisać tam wszystkie wyzwiska potrafię otwarcie powiedzieć co myślę, nawet jeśli coś mi się nie podoba. Co do mojego charakteru - tak samo jak zdjęć, nikt Ci nie karze mnie oglądać, słuchać, zwracać na mnie uwagi i przebywać w moim otoczeniu. Nie robię niczego pod publikę, jeśli nie podobają Ci się moje zdjęcia - zwyczajnie nie zwracaj na nie uwagi, lub jeśli już musisz to miej odwagę przyznać się kim jesteś. I zrozumcie wreszcie, że moje zdjęcia mogą nie podobać się nikomu a i tak nie przestanę ich robić bo wszystko co robię, robię dla siebie. Tyle ode mnie, zapraszam do komentowania, hejtowania, wyrażania opinii czy cokolwiek tam chcecie, ask nadal dostępny, wszystkich znudzonych swoim życiem ludzi a zainteresowanych moim zapraszam tam, chyba że coś się zmieniło i przybyło Wam odwagi to zapraszam bezpośrednio do mnie :) 



-------------------------------------
Na zdjęciach: Jagoda Maląg











4 komentarze:

  1. Paula, Twoje zdjęcia może i nie są mistrzowskie (jak sądzą niektórzy), może ja się na tym nie znam, hmm nie wiem. Ale wiem jedno, każde ma swój urok i doskonale widoczny wkład Twojej pracowitości i talentu dlatego nie przestawaj robić tego, co prawdopodobnie kochasz, bo trening czyni mistrzem! Za każdym razem jestem pod wielkim wrażeniem efektów każdej sesji i czekam na termin naszej :) a tym pseudo haters życzę więcej odwagi i jakiś konkretnych powodów do krytyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję, miło czyta się takie komentarze!:)
    Napisz proszę na priv w sprawie tej sesji, o której wspomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziś przez przypadek Cie odkryłam, nie przejmuj się też mam swoich antyfanów ;) trzeba robić swoje ;) parę razy miałam zwątpienie.. które szybko mijało ;) a jeśli coś mogę podpowiedzieć, to popracuj troszkę nad retuszem ;) (małe niedoskonałości, które na żywo tak się nie rzucają co na zdjęciach bardzo ;) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tego samego zdania! :) dziękuję za rady, wezmę pod uwagę
      również powodzenia :)

      Usuń