sobota, 7 września 2013

Najpiękniejsze oczy świata

...czyli Ada Mendyk w obiektywie : )


Ta sesja czekała zdecydowanie za długo na publikację:) Moja ulubiona z tych czterech, które jeszcze czekają na obróbkę : ) Zdjęcia z dnia, który wyszedł bardzo spontanicznie. Postanowiłyśmy zwiedzić Cieplice, potem korzystając z tego, że miałam przy sobie aparat znalazłyśmy ładne i spokojne miejsce no i porobiłyśmy zdjęcia:) Cieplice chyba staną się moim nowym domem, tam jest tyle pięknych miejsc, znudziła mi się Jelenia, Zabobrze i łąki wokół krzyża:) 
-------
Nie mam nawet kiedy zrobić jakiegoś podsumowania dwóch miesięcy wakacji a miałam takie w planach.. No szkoda, może jeszcze to nadrobię. Dopiero zaczął się wrzesień a już nie wyrabiam z nauką, wszystkie dni po szkole mam zajęte jakimiś dodatkowymi zajęciami, nie mam nawet kiedy złapać aparatu, zostaje weekend chociaż z tym czasem też i ciężko, dzisiaj siedziałam od rana i uczyłam się biologii. No ale mam nadzieję, że następny weekend będzie swobodniejszy i coś mi się uda stworzyć:) Może jakaś nowa twarz? Piszcie śmiało na facebooka:)
-----------------------
Modelka : Ada Mendyk


________________________________
A tu małe kompro jak sie bawimy na sesji
kckckc, nie zabijaj :D



1 komentarz:

  1. cudowny blog <3 wpadnij do mnie ;D agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń