niedziela, 22 września 2013

Zwiedzamy Cieplice

...czyli Natalia Cetler w obiektywie


                    Miło słyszeć, gdy ktoś pyta 'kiedy nowa notka?', 'kiedy nowe zdjęcia?', 'czekam, aż dodasz coś na bloga:)', nawet nie wiecie ile to daje motywacji do dalszego działania, dziękuję tym osobom bardzo, bardzo mocno:*:* 

                    Kolejna sesja, która zdecydowanie za długo czekała na przerobienie. Nie mam ostatnio czasu nawet złapać aparatu. Dzisiaj miałam wielkie plany wstać o 5 rano i iść na zdjęcia o wschodzie słońca, ale jednak opcja zostania w łóżku wygrała. Zdjęcia jeszcze sprzed miesiąca, kiedy pogoda nie zniechęcała tak do wszystkiego:) Idę się uczyć, miłego wieczoru:)



Modelka : Natalia Cetler


Nie mogłam zdecydować się, która wersja kolorystyczna tych zdjęć poniżej podoba mi się bardziej, więc dodałam oba:)





I jeszcze raz dziękuję za tyle wyświetleń, jesteście wielcy!:)

Zapraszam do komentowania 

7 komentarzy:

  1. Cetli modeleczka *,* sliczne jeju <3 / Zeli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja równiez uwielbiam obiektywy stałoogniskowe, standardowy 18-55 jest zdecydowanie najgorszym, jakim miałam okazję się bawić. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladne zdjęcia :) dziekuje za komentarze :) co powiesz na wspolna obserwacje?:) czekam na odp u mnie. pozdrawiam ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ej dopiero przeczytałam na asku, że odwiedziłaś kiedys Radzyn ;d jaki ten świat maly ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę, nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka km obok Radzynia ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe fotografie! zostaje obserwatorką i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń