niedziela, 24 kwietnia 2016

Konkurs oraz test nowości od Golden Rose



Firmy Golden Rose nie muszę przedstawiać chyba nikomu. Jedna z niewielu firm kosmetycznych działających w Polsce, której cena nie przerasta jakości, a wręcz przeciwnie. Swoją przygodę z kosmetykami GR zaczęłam niedawno, pomimo że znałam je od kilku lat. Nie jestem zwolenniczką nowości, dlatego też nie wychylam się z próbowaniem nowych rzeczy. I to był błąd, w tej chwili jest to moja ulubiona firma, której jakość nigdy mnie nie zawiodła i która jest w stanie zaprzyjaźnić się z każdym portfelem.




Z racji 7k na instagramie postanowiłam sobie, że zrobię dla Was konkurs z możliwością wygrania ich kosmetyków. Nie wiedziałam, czy mogę bez ich pozwolenia wykorzystać kosmetyki, więc zapytałam. Tak nawiązała się współpraca, GR ufundowała zestawy kosmetyków do konkursu. Otrzymałam również zestaw 3 pomadek dla siebie do testów, więc pomyślałam, że to dobry powód do napisania czegoś na ten temat na blogu :)

Zapraszam więc na test, na końcu pojawią się informacje o konkursie z Golden Rose:)
__________________________________________________


Pomadki Sheer Shine mają kremową i bardzo miękką konsystencję z lekko perłowym wykończeniem. Idealnie spisują się w połączeniu z matami ale też i samotnie na ustach :)

Kolory, które otrzymałam do testu to 07 (nudowy róż), 13 (ulubiony nude, wpadający w lekki brudny róż) oraz 18 (mocny ciemny róż). Takie też kolory zostały przekazane do konkursu.





Zrobiłam też kilka połączeń z matami z Golden Rose, potrzebowałam nawilżenia po chwili noszenia ich i Sheer Shine akurat były pod ręką :)






Jestem zadowolona z tych pomadek, jest to przejściówka pomiędzy matem a typowo błyszczącymi pomadkami. Jeśli chodzi o trwałość - bardzo dobra, w dodatku po zmyciu lub zwyczajnym starciu się zostawia na ustach taki jakby lekki kolor, coś w stylu farbek do ust. Nie jest niestety w stanie przetrwać np jedzenia, jak każda kremowa, nie zasychająca pomadka po prostu przykleja się do każdej powierzchni, z którą ma styczność. Ale przynajmniej doskonale nawilża, jedynym minusem (jak dla mnie, zależy co kto lubi) jest to, że jest dość delikatna i żeby była bardziej widoczna trzeba jej nałożyć o wiele więcej.

Podsumowując 0-5

Trwałość - 4
Pigmentacja - 4
Nawilżanie - 5
Aplikacja - 5
Opcje kolorystyczne - 5 ---> cała gama kolorów dostępna TUTAJ 





TERAZ KILKA SŁÓW O      K O N K U R S I E 

Link do konkursu na instagramie TUTAJ 

Konkurs tym razem na innych zasadach. Zrezygnowałam z prostoty na zasadzie udostępnij zdjęcie a może Cię wylosuję. Nagroda ciekawa to trzeba też się trochę postarać. Do wygrania pięknie zapakowane 3 pomadki od Golden Rose. Co trzeba zrobić aby wygrać jeden z zestawów?


  1. Opublikować PUBLICZNIE na swoim instagramie zdjęcie makijażu wykonanego przez siebie. Może być wykonany na modelce ale najważniejsze aby wyszedł spod Twojej ręki. Na co zwracam szczególną uwagę? Na estetykę oraz kreatywność. Tak samo piękny jest makijaż nude, codzienny jak i ten kreatywny, z użyciem wyobraźni.
  2. Oznaczyć mnie oraz @goldenrosepolska na zdjęciu, zwycięzców będę wybierała z zakładki w moim profilu "zdjęcia na których jesteś", dlatego też muszę być na nich oznaczona aby tam się pojawiło.
  3. Obserwować mnie oraz @goldenrosepolska na instagramie. 
  4. Zaprosić w komentarzu POD TYM ZDJĘCIEM 2 osoby do zabawy w konkursie. 




Uwaga! Można opublikować tylko jedno zdjęcie konkursowe, osoby które opublikują więcej nie będą brane pod uwagę. 


Konkurs trwa do 21.05.2016 (niedziela). Wybiorę 3 najlepsze moim zdaniem makijaże i nagrodzę 3 osoby. 



Zapraszam Was do komentowania testu oraz konkursu :) 




Snap -> parorka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz